Prelucrarea datelor cu caracter personal

Această notă de informare descrie de ce și cum prelucrăm datele cu caracter personal și oferă informații privind drepturile dumneavoastră

Prin citirea prezentei informari, ați luat cunostință de informațiile puse la dispoziție de către Antibiotice S.A. în lumina Regulamentului 679/2016 și ați fost informat cu privire la drepturile pe care le conferă Regulamentul și legea română privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Societatea ANTIBIOTICE SA poate actualiza periodic nota de informare iar accesarea și utilizarea informațiilor de pe site reprezinta acordul dumneavoastra privitor la condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal expuse in continuare.

I. Operatorul datelor cu caracter personal

ANTIBIOTICE SA (denumită în continuare „Societatea”), cu sediul social în Iași, Str. Valea Lupului nr.1, înregistrată la ORC sub nr. J22/285/1991, CUI 1973096, prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 (Regulamentul) și a celorlalte prevederi legale aplicabile în materia prelucrarii datelor cu caracter personal.

II. Date de contact

Ne puteți contacta în următoarele modalități:
Adresă: Iași, Str. Valea Lupului nr. 1, Iași, 707410 România
Fax: 0232/209.633
Site: http://www.antibiotice.ro/contact/formular-contact/
Email: dpo@antibiotice.ro

III. Categorii de date cu caracter personal prelucrate de societate

Societatea va putea prelucra urmatoarele categorii de date:

  • date de identitate: nume, prenume, serie și număr act de identitate / de stare civilă,
  • date de contact: adresă de email, adresă de domiciliu, număr telefon,
  • date legate de profesie, calitatea de reprezentant al unei persoane juridice, locul de muncă,
  • imagini video din cadrul spațiilor utilizate de societate sau aferente evenimentelor organizate de acesta,
  • date din sistemul de acces în spațiile societății,
  • identificatorul online al persoanelor care acceseaza site-urile societății,
  • orice alte date pe care le veti expune sau care vor fi necesare realizarii scopurilor pentru care doriti sa accesati serivicii/informatii oferite de societate noastra

IV. Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Datelor cu caracter personal ar putea fi prelucrate in scopul:

  • de a răspunde unor solicitări sau mesaje transmise prin intermediul formularului de contact, pe email 
  • de a transmite chestionare care prin raspunsurile oferite să ne ajute să îmbunătățim produsele și serviciile (ex: cercetare marketing, satisfacție clienți);
  • de a vă transmite newsletter/invitație la evenimente (ex: lansare de produs, webinare, conferințe)
  • îndeplinirii unei obligații legale;
  • comunicarii modificărilor politicilor de pe site.

* În cazul în care ar fi necesar ca societatea noastra sa prelucreze ulterior datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele asupra cărora ați fost deja informat și care nu este compatibil cu scopurile pentru care datele au fost colectate inițial va vom furniza informații privind scopul secundar respectiv și orice informații suplimentare relevante si vom continua prelucrarea doar cu acordul dumneavoastra.

V. Temeiurile de date pe care se bazeaza prelucrarile de date

În general, încercăm să colectăm datele personale direct de la dumneavoastră. 

 

Cu toate acestea, există situații în care putem primi date cu caracter personal și din alte surse, precum din partea clienților și partenerilor noștri, persoane juridice, instituții și autorități publice, terțe părți ori surse publice de informare.

 

Politica noastră este de a prelucra numai datele personale necesare. Temeiurile juridice ale prelucrării au în vedere dispozițiile Regulamentul EU 2016/679 și actele normative privind prelucrarea datelor cu caracter personal adoptate la nivelul României, dar și alte acte normative aplicabile la nivel național și european.

 

Putem prelucra datele pentru:

  • executarea obligatiilor legale (ex: transmiterea informatiilor la solicitarea unei autoritati, gestionarea datelor fiscale)
  • administrarea activității noastre de mentenanță a site-urilor,
  • gestionarea riscurilor aflate în legatură cu activitatea noastră,
  • gestionarea relațiilor noastre cu potențialii clienți/clienții ori parteneri de afaceri (ex: executarea contractelor)
  • gestionarea sesizărilor/ reclamațiilor în legatură cu produsele noastre,
  • constatarea exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • punctual, prelucrarea se va efectua pe baza consimțământului dumneavostră

VI. Masuri tehnice si organizatorice

Ținând cont de dispozițiile Regulamentului 679/2016 ne angajăm să adoptăm măsurile tehnice și organizatotice adecvate și rezonabile pentru a asigura prelucrarea conformă a datelor cu caracter personal ce ni le încredințați. 

 

Astfel:

  • perioada de stocare e limitată la îndeplinirea scopului sau conform dispozițiilor legale (ex: pentru un termen de 3 ani după încetarea relațiilor contractuale)
  • datele nu vor fi transmise decăt către entitati din afara SEE. Datele vor fi transmise catre entitati din afara spatiului UE doar dupa ce ne vom asigura ca este oferit un nivel adecvat de protectie conform standardelor Comisiei Europene.
  • ne asiguram de protectia dispozitivelor si accesul la acestea
  • antivirus si firewall updatate 
  • realizarea de backup periodic al datelor
  • capacitatea de a asigura confidentialitatea, integritatea si rezilienta sistemelor 
  • politici si procedure de prelucrare a datelor

VII. Drepturile dumneavoastra si modul de exercitare al acestora

Societatea noastra este responsabilă pentru facilitarea exercitării oricăruia dintre drepturile dumneavoastră:  dreptul de acces, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul la retragerea consimțământului. 

 

    Pentru exercitarea acestor drepturi, precum și pentru orice întrebări suplimentare cu privire la aceasta notificare sau în legatură cu utilizarea de către Societate a datelor personale, vă rugam să ne contactați alegând oricare din modalitatile de comunicare descrise în secțiunea I a prezentei notificări.

 

   Pentru protecția datelor dumneavoastră, pentru a preveni abuzul unor persoane rău-voitoare care ar urmări accesul la datele dumneavoastră, este posibil să vă solicităm parcurgerea prealabilă a unor pași de identificare, pentru a ne asigura că dumneavoastră sunteți persoana care își exercită drepturile mai jos amintite prin intermediul unei solicitari. 

 

    Dacă doriți să reclamați aspecte care privesc utilizarea datelor dumneavoastră personale, vă rugăm să transmiteți reclamația dumneavoastră prin intermediul oricărei modalități de contact. Orice reclamație va fi analizată într-un termen rezonabil, si vom transmite răspuns din partea Societății în termenele legale.


De asemenea, daca nu veți fi mulțumit de răspunsul primit aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”).

 

*Vom putea prelucra în continuare datele dumneavostră doar dacă sunt motive legitime și imperioase care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

 

Prezenta politica de prelucrare a datelor a fost actualizata la data de 14 august 2024.